Wednesday 30 November 2011

~GOODIES BAG UNTUK WEDDING DAY~

ASSALAMUALAIKUM.....


@hai...hai...hai....pagi khamis yang cerah dan menyejukan....dikala duk lam aircorn...geram2 saya nk suis off jer aircorn tu...tp tal boleh lah selfish sangat....sebenarnya saya di attack demam nie...aduhai...disebabkan cuaca kat kelantan sekarang nie kurang elok..al maklumlah bulan bulan 11 n 12 bulan banjir...tp kat sini hujan dah berhentti untuk fasa pertama...ada 2 fasa lagi...dah semiggu kat sini cuaca cantik sangat...tak panas tak sejuk@hujan...heheheh bez kalau gi keluar dating...muahahahhahahaaahh...tp tak boles yer...keje...(^_^)


@ hari nie saya nak mengomel sikit sal goodies bag nie....walaupom majlis lambat lagi,tp saya dah survay2 yerlah nak kan yang terbaik untuk majlis besar kite kena lah rajin sikit.huhuhu...sekarang nie saya baru survay lam intenet...bace2 blog kekawan b2b...ada yang diy goodies bag diorang..macam2lah idea2 diorang tu...sekarang nie saya dk survay pe benda lah saya nak masukan lam goodies bag saya tu...

@separuh dari jumlah goodies bag saya sudah tersedia ada yang hari kawin adik saya hari ada yang terlebih...so...gune jer yang tu...lagi separuh ngah pikir n mencari lah nie...berkenan di hati nak oder goodies bag yang ciut miut tu...huhuhuhu...oky jom lah saya tunjukan goodies bag comey lote tu....mana tau dk survay2 sesuai dngan kamampuan leh lah oder...huhuhuuhu..jom...jom...



 @ nie goodie bag noodle box....comel kan....boleh letak cupcake kat dlm,candy pom bole...letak cendaramata pom boleh..tp jagan lah yang berat sangat...nt terkoyak goodie bag tu...

 @ yang nie goodie bag dah biasa korang tengok kan...comel jugak....pening2...padahal nak bagi kat orang jugak..huhuhu



@ cam nie pom comel jugak....ala comel semualah....


@gatal2 jer tangan nie nk oder...tp nanti dulu still ada masa lagi nk survay2 lagi...jangan tergopoh gapah buat keputusan...hehehehhehe...

@urmm....yang dalam punya goodies tak tau lagi nak taruk pe...huhuhuhu....still dk survay nie...huhuhuu

bubye2......

No comments:

Post a Comment