Friday 4 November 2011

~TEMA CINCIN DAH TUKAR~

ASSALAMUALAIKUM.....

@Pagi sabtu yang mengantukan...aaaawwwgghhhh!!!ngantuknya.....urm...nak bantal.....
ngatuk2 pom saya tetap wat entry tau....leh hilangkan ngatok wlaupom bercakap dalam hati....hehheheheheh(^_^)...

@hari tu saya ada tuliskan entry tentang cincin tunang saya dah dibelikan...heheheheh...sebenarnya tema cincin tunang kteorg dah ditukor oleh sebab2 tertentu...hari tu kteorg nak beli cincin yang permatanya warna sama...warna biru kn@batu nilam...bile dah pergi kedai emas tu,mmg pening lah....lagipom cincin emas 916 kebanyakanyer ada permata warna putih jer....so...saya tepaksa lah amik cincinn emas permata warna putih....


@cincin cikbey pom tukar jugak...huhuhuhu...katenya nampak tak sesuai sangat kalo pakai cincinwarna biru...saya pom rasa camtu jugak...so cikbey pilih warna hijau....sesuai sangat kalo cikbey pakai cincin warna tu....tu lah sebab2 tema cincin kteorg kene tukar..hehheheheh...nevermind lah asal cincin tu berkenen di hati dah lar...huhuhu.....oky...bye2...

No comments:

Post a Comment