Wednesday 9 November 2011

~LIST BUDJET PERTUNANGAN KU~

ASSALAMUALAIKUM..

@ (-_-)..Pagi yang mengantukan....zzzzz..hurmmm....mengatuknya saya pagi nie....tengok kertas kerja hitam putih lagilah mengulik kan mata saya nie....heheehehheeh...tapi bile dah bukak blog saya nie..terus ilang ngantok...adakah tu tanda2 malas saya...muhhhhahahaahahaha....(^_^)...


@pagi nie saya nak bagitau serba sedikit tentang beberapa budjet yang saya habiskan tuk majlis pertunagan saya...gune duithasil titik peluh sendiri tau...tak guna duit my mom dan abah pom....hehehheheh...bangga lah jugak sebab tak menyusahkan org tua.....


@oky jangan buang masa lagi...mari saya tunjukan...(^_^)...

BUDJET PELAMIN D.I.Y

  • TIRAI PELAMIN ~jenis febrik kain jersi(soft pink,hijau epal dan putih)3 meter-2pcs,4 meter-2 pcs,harga bagi 1 meter RM3..total keseluruhan RM63.75,lokasi-NAGOYA TESCO KOTA BHARU..
  • POMPOMS - warna pink,creeap paper 3 peket-1 paket RM 2.50,total RM 7.50,lokasi-TESCO
  • BUNGA JALAR - 3 pcs RM1,lokasi-ERA NONA KOTA BHARU
  • BANTAL - 2 pcs - RM20/pcs
  • TOTAK KESELURUHAN = RM121.25 sahaja.(^_^)..

     
MEKUP

  • Tukang Mekup - upah member RM60
JAMUAN MAKAN
  • Ayam 5 ekor - RM 65
  • Bahan2 lain - RM 80
  • Beras - 10kg - RM32
  • Gas - RM28
  • TOTAL = RM200..(^_^)..
HANTARAN
  • TRAIL - 5 pcs - RM18.00 diskaun member kad dpt RM16/pcs, TOTAL =RM80
  • BUNGA HIASAN - RM50
  • POLYFOAM - 5 pcs,RM2.50/pcs - TOTAL = RM12.50
  • PRINTER PAPER - 2 pcs - RM 1.80/pcs after diskaun dpt RM2.88
  • GLUE GUN - RM12.50 after diskaun dpt RM11.61
  • DAN SIRIH - RM8.90 after diskaun dpt RM8.01
  • GLUE STICK - RM5.00 after diskaun dpt RM4.50
  • BAJU MELAYU - RM 50
  • COKLAT&BISKUT - RM25
  • PUDING - RM18
  • BUAH - RM17
  • TOTAL KESELURUHAN: RM 279.49..(^_^)..
BAJU TUNANG
  • BAJU TUNANG - warna pink - baju kurung moden - lokasi KB MALL - RM100 shj
  • VEIL - Warna pink - lokasi WAKAF CEK YEH - RM30
  • SELENDANG - Warna pink terang -RM10
  • ANAK TUDUNG - Soft pink -RM8.00
  • MANIK TAMBAHAN - lokasi WS HANDYCRAFT KOTA BHARU - RM6.00
  • TOTAL KESELURUHAN - RM154
JUMLAH KESELURUHAN BUJER PERTUNANGAN SAYA RM 814.74.....(^_^)..

@haaaaaa...tengok2 jimat tak?????tak sampai seribu pom....bayangkan kalo amik set pertunangan kt butik pengantin....alamak lebih seribu lah bajetnya....yer tak????memang tak sah lagi jimat buat sendirilah daripada amik pakej pertunangan daripada butik2 pengantin....so pk lah dalam2 sebelum amik keputusan tu dan jugak tengok pada budjet lah.....hehehehehehehhe

oky bubye...


No comments:

Post a Comment