Tuesday 29 November 2011

~PREVIEW MY CINCIN TUNANG ~

ASSALAMUALAIKUM....

Haloo,haloo.....dari pagi td online,tengahari baru ada mood nak terbitkan entry baru....pemalas betol.....ehhh...mane ada malas...kekadang kite nie kene lah ikut mood baru lah sodap buat sesuatu...tol tak u alls....muhahahhahah...macam2lah adda oiiiii.....

@back to the topik...hari nie baru terlintas di fikiran nak tulis entry sal cincin tunang....heheheeh...i love my engage ring....simple tp design camnie lah saya suka...lagi-lagi yang saya suka...cikbey sendiri yang pilih tau....memang samalah citarasa kteorg....love u b....

@sebagai mane ada yang entry2 lepas yang saya dk mengomel jer sal cincin tunang nie...dk khayal jer sampai2 tibe hari nak g beli cincin...semua ape yang dirancang totally change...aww,aww....frust menonggeng siot....tak per lah,yang nie puas aty jgak tau...puas aty sangat2.....


@stop it!!!!!!!jom saya preview kan cincin tunang saya k....heheheheh..suke,suka,suka...





@hhaaaa...tu die yer....siap posing bagai lagi yer ngan cincin  tu...lantak larrr...(^_^)..

oky...babai...

No comments:

Post a Comment