Tuesday 1 November 2011

~KONTROVERSI TUDUNG YUNA~

ASSALAMUALAIKUM....

@Aduhai....macam2 lah komen2 sal tudung zaman sekarang nie...sampai saya pom rasa nak wat baek pom payah kan???????uuurrrmm.....ISLAM ITU AGAMA YANG MUDAH....kenapa nak payah2 kan?????tak paham lah......ikut peredaran zaman...fensyen,alat komunikasi pe2 jelah...kte zaman sekarang nie tak boleh lari daripada mengikut serba sedikit trend zaman sekarang nie....zaman daah maju lah kate kan....


@begitu jugak dengan gaya bertudung pada zaman sekarang...sume nak mudah...same lah dengan cara pemakaian tudung....pakai sorong jer kt kepala nie hah....nak cepat kan....BAGI PENDAPAT saya...saya oky jer dengan pemakaian tudung zaman sekarang nie...xkesah lah nk pakai tudung cam mana pom sebab bagi saya,tudung tu adakah menutup aurat rambut perempuan...daripada tak tutup langsung yang mana lebih baik.....


@sekarang nie...saya dk tengok2 ramai yang ada di sekiling saya,baik kenal,baik tidak....dah ada yang bertudung dek sebab tudung express nie...saya geram sangat pada sape2 yang suke bebonar mngomen ttg fensyen tudung zaman sekaran..kte semua tak sempuna...tapi adalah lebih baik kte melangkah tuk jdi yang baik.....


@jom layan video ni jap ek....jap jer....(^_^)....


thanks.....bubye..(^_^)

No comments:

Post a Comment