Saturday 26 November 2011

~BLOG WALKING~JALAN2 CARI IDEA..

ASSALAMUALAIKUM....

Salam sabtu....hari yang tenang saat saya dk kat ofis nie....bos tak ada,staf lain pon tak ada dan lagi bez calling2 dari suplier n bos pom tak ada....suke sangat....muahahahhahaha...hari nie keje saya kt ofis dk mengular jer....mengular pom sebab tak ada keje nak buat....totaly free sangat hari nie....hari nie saya berpeluang utk tido dan blog walking jer kt ofis nie...heheehee....

@hari nie terasa nk jalan2 tgok blog b2b (bride to be) jer...hehehhehe...sebab saya pom tergolong ahli2 b2b kan walaupo setaun lagi nk kawin...blog walking nie adalah sebahagian daripada item untuk saya cari idea2 preparation untuk wedding nie...bace blogger2 punye pengalamn....tu adalah satu batu lonjatan untuk persedian saya dalam perjalanan b2b nie....

@dalam pejalanan blog walking nie saya mencari DIY wedding yang saya rasa saya boleh buat sendiri..saya memang giler diy..huhuhuhu....kalau boleh pelamin nikah pom saya nak DIY jugak.....tapi kenelah survay dlu rekaan pelamin yang berkenan di hati...baru lah boleh copy paste untuk wedding sendiri....heheheheh...

@sume benda rase nak diy sendiri....tp tak sronok gak kan kalo sume kite yang buatkan....tp tak per..asal dapat kawin sudah....heheheheh..tp yang comfirmnyer bilik tidur penganting asaya akan diy sendri..insyallah..saya dapat diykan bilik penganting tu dengan jemari kratif saya nie...hhheheh...kreatif kewwww.....

@sekarang nie saya tengah blog walking cari design bilik penganting yang sesuai dengan citarasa saya....nak 100% hasil kretif kepala otak sndiri nanti takot jadi bnda lain lah plak....terlalu kreatif lah katakan...hehehe...kenalah copy paste ckit2...


@jom saya reviewkan pic bilik penganting yang saya ciplak nie...


yg nie boleh diy..simple jer....

@gaya moden pilihan saya...yang nie po cantik...simple jer tp voks gitu....suke,suke,suke....tp bolehker diy sendiri nie...nampak cam susah jer...huhuhuhu

oky bye

No comments:

Post a Comment