Monday 12 December 2011

TAHNIAH MARIA ELENA!!!!!!!


ASSALAMUALAIKUM.....




@haiiii...tekezut deng....bilo bukak jer blog maria elena...she was engagement...wow.....saya sememangnye memang suke terjah blog maria elena...memang bangga sangat dengan maria elena nie...walaupom kteorang tak kenal...huhuhuhu...saya jer kenal die tau...coz she was a great and popular blogger ....muahahhahahahah....tak per lah...jadik secret admired pon ...yang penting i follow u MARIA ELENA...sekarang nie kte dah jadik B2B..ahaaaakssss.....ahaaaaksss...tiru maria elena gelak....

@nak tau maria saya tengok vimeo awak 2 kali tau...heheheeh...suke sangat tengok maria n sekeluarga happy sangat...kalo saya,saya bangga sangat dapat family happy camtu...Love it...

@oky...nk tau lebih lanjut sal pertunangan maria elena nie..korang terjah sendiri blog die k...klik sini (^_^)

oky...byebye...

No comments:

Post a Comment