Tuesday 13 December 2011

I`M TOTALLY ON DIET..(^_^)



ASSALAMUALAIKUM......

Addduuuusss...sesebok dk bace blog orang lain sampai tak ingat nak taip entri tuk ai nie eeekkkk....hari nie saya sambung bace blog dari  FATIN LIAYANA nie....memang best blog die...sampai saya nak bace seluruh isi kandung yang die tulis...sampai saya dk bace lam bahasa indon.ish..ish...dasyat sungguh....

saya kagum dengan fatin liayana nie...die cantik orangnya,bijak pandai n pandai masak jugak tu..dahh...dah...kalo nak tau korang terjah sendiri blog die nie...bagi saya saya enjoy sgt bace blog die...



okay...back to the topik...AKU DAH BETOL-BETOL DIET!!!!cam tak sesangka lah plak dapat diet sampai tahap nie...heheheheh..*tahap yg tak seberape sebenarnya*






cam tak percaya jer saya dah 8 hari tak makan nasik...kena catat dalam malaysia book of records nie...gempak tak gempak aku nie...muahahahhaha...tak mkan nasik 8hari pom nk kecoh..camner ngan penduduk di somalia tu...hari2 tak makan nsik...NO KOMEN....ehhehehhehehe....


                                      
anyway my double chin dah hilang..hahhahha...suke,suke,suke....tu alamatnye lelemak lam badan ak nie dah kureeeennnggg....YES2!!!! fasa 1 dah menjadik....sekarang nie nk rancang fasa ke2 plak....get EXERCISE oky....hari2 saya nak wat jumping setempat lam bilik...hehheheh...tak dop pintis nak beli TAKASHIMA F1 tu..huhhuhuhuhhuhu....lompat setempat pom jadik lah kan....




Insyaallah...diet nie akan menjadi sampai ujung bulan nie...hehhehhehe...diet ada sebab...nk gi holiday kat KL buet lawatan kt umah bakal2 kak ipar..hehehehehe...tak sesabor rasenye...hope dapat gaji tepat pada masanya...




okylah...bye2...keeps smilling u alls....





No comments:

Post a Comment