Tuesday 27 December 2011

MY WISHLIST STEP FOWARD TO GET IT!!!!!

ASSALAMUALAIKUM....


Hye everbody!!!!rock your body a aahh aa ahhh!!!!goyang yukk...dah2 sakit pinggan ak...tah pape lah Adda nie...kejap omputih,kejap indon...terajang kan...muaehehhehehe....hari nie saya nak bagitau sal my wishlist entah tercapai ker tidak lah tu,kan nak kawin duit mestilah budjet giler-giler...oky first wishlist is.....

1. KERETA!!!!! bebeh....come to mama...
entah biler lah saya akan menjadi empunya kereta sdn bhd nie...



                                                         HONDA CALDINA

Insyalllah...akan ku gengam kau caldina.....muahehheheheheh
tak dapat yang nie...yang nie pom tek per...hehehehhe...PRODUA MYVI


Inyallah pas kawin boleh lah amik satu..heheheh...kongsi ngan husben....

2. RUMAH



@Home sweet home...waaaahhhh...yes!!!saya nak kan rumah saya sendiri.bukan rumah sewa...bukan rumah mertua dan bukan rumah family saya...rumah saya dan husben...hikhikhik....


3. DSLR CAMERA
memang teringin giler nk pakai benda nie..benda nie bukanya murah...beribu riban jugak ongkosnya...biler dah dapat benda nie...boleh lah keje part time.hikhikhik...alah..cam lah terror sangat men bende2 cam gini...penggan pon tak penah...berangan jer melebih....muaheheheheh....insyallah...nk beli jgak..hehehehe


                                                
                                        

  4.TAKASHIMA F1@PERALATAN SENAMAN SEWAKTU DENGANYA....


                                                

Hehehehehe..gelak dalam hati*pe bendolah punya wishlist kan Adda nie...ahhhhh...saya tak kira saya nakjugak benda nie...tau2lah...badan nie makin naik lemak berKG-KG...nak jonging pusing perumahan tu,mane lah ad mase campor ngan malas lagi...hhhhaaaiyaaa....kalo ada benda nie...juz belari dalam rumah jer...comfirm hari2 dk bsenam...hehheeheh..iyor lah tuuuu....that why i need that thing....heehehhehe



@oky...tu jer wishlist yang saya dk teringin sangat2 nak dapatkan benda tu...Insyallah..sya akan capaikan satu persatu...hehehehheh....bye-bye







No comments:

Post a Comment