Monday 5 December 2011

~IKA W-DAY~



ASSALAMUALAIKUM....


@Hai readers...hari nie saya nak tulis entry sal w-day my litttle sister lah...huhuhuhu...she have been married okay....saya dah gitau u guys kan sal adik saya dah kawin sebelum saya...biaselah kakaknye rasa diri tak matang lagi nk kawen...huhuhu...tak matang ker..ahaks...ahaks.....a little annoying lah....huhuhuhu..manje2 comel...bkn manje2 benci tau....

@hari raya ke4..9 Sept 2011...ika melansungkan persandinganye di teratak rumah kami yang tak berapa nak siap..huhuhuhuhu....nak kawin tak sempat tunggu rumah siap yer dik...lantak ko lah...asal ko bahgia....huhuhuhu...tema sanding warna merah sebenarnya...tp baju sanding nyer tak berapa nak merah...warna pe entah lah...pakai jerlah pe yang hadoo...


@she started buying all stuff for her wedding 6 month before the wedding...haaaahh!!!ambik ko...semangat giler nak kawin 6 bln sebelum tu g beli barang2 kawin.....saya lah penemanya...sambil2 nk blaja n tau2 lah sikit bab2 kawen nie....oky finish lah memngomel neh...jom saya tnjuk kat korang gambar2 wedding ika k....layan......



malam akad nikad..
dah sah menjadi istri kpd kharil hafiz.(^_^)

posing2 jap lam masjid tu...tok kadi tak sempat nak tutup suis..kasi potong lah....
skun nie gambar posing2 kat rumah plak.....

photografer is made by Olyn Razali Photografhy..anyway olyn nie member kpd ika...





hantaran dariapda pihak perempuan 

hantaran daripada oihak lelaki...purple theme...

hari persandingan..


sebagai hiburan....kumpulan dikir barat...yg dk nyayi tu adik kpd pngntin lelaki...
gegambor sume yer....hehehe
makan beradap...

anok beranok belah pompuan.....hapy sokmo yer....
@semoga perkahwinan ika n ery kekal hingga ke akhir hayat....lobiu!!!!!!
THE END.......................(^_^)

No comments:

Post a Comment