Wednesday 18 January 2012

PENGAPIT OH PENGAPIT

ASSALAMUALAIKUM.....


Haiiii...haii....salam pembuka bicara untuk si penerjah blog Miss Adda yang tak seberapa nie...blog nie hanya untuk mengisi masa lapang saya di office jer....kalo office cuti blog nie pom cuti jugak ler...hanya untuk berkongsi dan mencatat sedetik memori di alam maya agar dapat dikenang kembali.....Wadddddduuuuhhh3x!!!ayat jiwang giler......



pengapit oh pengapit.....tajuk entri saya pd hari rabu yang tenang nie....saya nak cerita sal pengapit nie...kalo yang belah pompuan mestilah pengapitnya harus perempuan kalo lelaki pengapit nya haruslah lelaki...biasanya yang jadik pengapit2 nie orang yang amat dekat dengan si pengantin lah....cam adik beradik yang stil bujang lar....kalo yang dah kawin yang dah ada anak berjujuk sepuluh cam anak tangga tu tak boleh lah jadik pengapit...huhuhuhu...


hari tu masa adik saua kawin...saya tak jadik pom pengapit die...sori mori lah,.,..walaupom belum kawin,tapi saya kena lah jaga maruah saya tau...nantit mak cik2 dk bercakap....yang jadik pengapik tu ker kakak pengantin...tak laku ker sampai adik yang kawin dulu.....alallalalalalal.....cian kan kat saya....sebab tu saya tak nak jadik pengapit adik saya tu......sori lah ekk ika..muahehhehehehe....saya pom tau die paham kadaan saya...so adik bongsu saya lah yang jadik pengapit.....




yehhhhhh...tu lah adik bongsu saya....yang pengapit laki plak....tu abang sulong saya..die yang volunteer nak jadi pengapit bagi pihak lelaki jap,sebab pengapit belah lelaki lambat sampai......adddduuuuhhhhhaaaiiii....


hhhhhaaaa....tu die pengapit lelakinyer.....huhuhuhu...kacak berbaju melayu merah menyala....

semasa hari perkahwinan ika warna ungu menjdi pilihan ktorang....so adik2 beradik lah yang jadik pengapitnya....


yang abang sulung jer warna baju lain sikit....sbb last minit g cari baju yang same kaler,jumpe tapi tak padan...saiz pom dah tak der....jadi ambik jer warna yang nak same ckit....

nanti my wedding colour theme saya nak guna warna peach...so kalo kaler ape yang sesuai untuk pengapit2nyer....huhuhuhu saya rasa warna kuning air sesuai....huhuhuhu...pe pendapat korang????

jamu mate dengan bridesmade2 nie k.....comey blako....muahehehhehehehhehe


tgokkkkk....cantik kan....







oky...babai....

No comments:

Post a Comment