Wednesday 11 January 2012

the Pefect Colour Pallete ~wedding theme~

ASSALAMUALAUIKUM......

@ Fuuuuhhhhhhh!!!!sudah berpinar2 bijik mate nie dk survay2 ape yang patut untuk Big Day saya nanti....yang mane nak diy tu boleh lah tiru sikit2...yang boleh memberi inspirasi yang kene dengan citarasa saya....urmmmm...pejam celik...pejam celik dah nak masuk tengah bulan dah nie utk JANUARI 2012....waaahhhhhh!!!!cepat nyer mase berlaku.....so saya tak mau buang mase....lets begin now for my Big Day preps!!!!!


@sekarang nie dk fening2 nak cari kaler tema untuk hari sanding dan jugak hari ngata nantu*bahasa kelantan (bertandang)...huhuhuhu..tamak...dua2 ko nk decide kaler tema yer....tak boleh!!!cikbey yang kene decide kaler tema tuk hari bertandang tu.....bagi2 lah kan.....aku pom tak pening kepale nak pikiaq lame-lame...


@ kekonon nyer nak ambik kaler tema ala2 english....huhuhuhu...memang cantik woooooo..ce tengoh contoh kaler pallert yang saya bekenan nie....hhhahhahaah....so sweet kan????kalo gune warne nie kat pelamin sanding....lepas tu letak lighting lebih ckit...hasilnya....wooooowww!!!!cantik wooooooo....tp budjet lebih lah ckit bro.....barang baik punye.....








@ saya bekenan sangat dengan kaler pallete coral nie....sweet sangat....lembut gitu....lepas tu mase sanding plak,pakai baju peach lembut...glowing2 gitu....Pppppppeeeeerrrrgggghhhhh!!!!!!!memang cun lah saya ai tu...ececececeece....berangan jer lebih.....saya nak yang nie lah tuk kaler cat bilik pengantin nanti....hehehheheheh..cantik kan????*jawab yer nanti bg 20sen*


@okylah tu jerlah sesi berangan tuk hari nie.....nantikan sesi berangan esk plak k....muahehehheheheh...
sekian...............

No comments:

Post a Comment