Monday 16 January 2012

PELAMIN ANGAN KU....

ASSALAMUALAIKUM....

Aduuuuuuusssss....tajuk enry semacam ngan tajuk lagu...tapi tak de musnah lah sebab aku  tak mau pelamin angan ku musnah....muahahhahhahahhaha.....yer...yer...i know that...hari nie saya nak bercerita sal pelamin angan ku nie....aduhaaaiii.....semakin lame dk survay2 lam b2b blog nie,semakin banyak ler angan2ku nie....berlambak2 lam kepale ontak nie...nak yang cam gitu lah,nk yang cam gini lah......fuhhhhhhhh!!!!hold on dulu oky.....


Dunia semakin hari semakin maju...begitu juga dengan pelamin sanding....huhuhuhuhu...cam nak tulis karangan yang 350 patah perkataan pulak....lantak lah!!!oky2...cool...cool....

oky...camner ekk kateria-keteria pelamin sanding yang saya duk angan2 kan tu....haaiiiii...first sekali sememang nyer moden lar....saya tak suka yang crouded2 sangat just simple tapi sedap mata memandang.....yang penting sekali pencahayaan yang menuju kat pelamin tu haruslah cukup....barulah menonjol bride n groom yang duk atas pelamin tu....

kalo dari segi warna plak,saya lebih sukakan warna yang cerah seperti warna putih @ krim or peach....lepas tu perhiasan bunga atau peralatan yang lain pom memainkan peranan yang penting terutama sekali combination warna yang sesuai...supaya apabila tengok pelamin tu...sejuk jer mate yang memandang lepas tu creadit to pengantin baru lah..hahhahahah...mesti canti giler...muahehehheheheh...

oky...mari saya tunjuk kan gambar2 pelamin yang saya ciplak nie...huhuhuhuhu
v
v
v
v
v
v

 @ lighting sangat2 memainkan peranan yang penting kan....tgok pic diats nie...cantik kan...


 @ combination warna & susun atur perhiasan








@hahhhhhhhhhh!!!!!cair jer hati duk nengok pelamin2 nie.....harap2 pelamin anganku menjadi kenyataan lak ek.....huhuhuhuhu....amin.....


oky....babai....


No comments:

Post a Comment